Αυτόν τον χειμώνα, οι κοινότητες της Θεσσαλονίκης επανήλθαν στη Δράση, πραγματοποιώντας τις πολυήμερες χειμερινές τους εκδρομές

Η 1η Κ.Α. Χαλάστρας ταξίδεψε στα Άγραφα, συνάντησε μια χειμερινή μορφή της φύσης και ανακάλυψε μονοπάτια, κορυφές, απομονωμένα χωριά και φυσικά τη δροσιά της λίμνης Πλαστήρα. Οι ανιχνευτές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα έθιμα και τις παραδόσεις του τόπου, όπως και την πόλη της Καρδίτσας.
Όμορφες διαδρομές, αξέχαστες εικόνες, και αμέτρητα χαμόγελο μπόρεσαν να ενώσουν τα εκκολαπτόμενο ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ.

9ο Καλαμαριάς, 6ο Λευκού Πύργου και 1ο Θέρμης ένωσαν τις δυνάμεις τους οργανώνοντας μια ανιχνευτική εκδρομή. Στόχος: Η εξερεύνηση του βουνού των Κενταύρων.
Οι ανιχνευτές επισκέφτηκαν την σπηλιά του Κενταύρου Χείρωνα και ενημερώθηκαν για το βιοπορισμό των κατοίκων στις διάφορες εποχές του χρόνου. Περιπλανήθηκαν σε μονοπάτια και καλντερίμια ανάμεσα στις Μηλιές, τη Βυζίτσα και τα Καλά Νερά καθώς και στην Πορταριά και τη Μακρινίτσα.

Η χειμερινή της 4ης Κοινότητας Ανιχνευτών, έγινε φέτος στα Κομνηνά Ξάνθης. Μείναμε στο προσκοπικό καταφύγιο του χωριού. Είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε rafting στο ποταμό Νέστο, αφού πραγματοποιήσαμε την έρευνά μας στο χωριό, η οποία στόχευε στον Αγροτουρισμό του χωριού και πως αυτό επηρεάζει την οικονομία και τη ζωή των κατοίκων. Μάθαμε λοιπόν τη παραγωγή του μελιού και είδαμε μελίσσια, για τη παραγωγή των καπνών κα. Η πορεία μας, λόγω κάποιων προβλημάτων, άλλαξε και καταλήξαμε στη κορυφή Μελτη με αφετηρία τη Ξάνθη. Η εκδρομή μας ξεκίνησε 05/01 και τελείωσε 08/01.

Λίγο βουνό, λίγο θάλασσα και την πηλιορείτικη πίτα. Η 11η κοινότητα επισκέφθηκε το βουνό των Κενταύρων, έμαθε για την ιστορία του Βόλου, έφαγε παραδοσιακά φαγητά, ξεδίπλωσε το ταλέντο της (στο πατινάζ και όχι μόνο), άκουσε πηλιορείτικα κάλαντα και είναι έτοιμη για τα καλύτερα που έρχονται!

Η 3η Αμπελοκήπων και η 3η Παύλου Μελά πραγματοποίησαν τη χειμερινή τους εξόρμηση στο Ν. Ημαθίας από 27 έως 30 Δεκεμβρίου. Κατά τη διάρκεια αυτής, προσφέραμε βοήθεια στο συσσίτιο της Μητρόπολης Βέροιας, κάναμε έρευνα (για τι άλλο; ) για το ρεβανί, επισκεφθήκαμε την Παναγία Σουμελά, περπατήσαμε μέχρι την κορυφή Αρσούμπαση στο Χ/Κ Σέλι (που δεν είχε χιόνι) και τέλος, ιππεύσαμε για τα καλά στον ιππικό όμιλο Βέροιας!

Η 1η-4η&7η κοινότητα ΤΕΑΔ Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε την χειμερινή της εκδρομή στις 5-7/1/23 , σε Καϊμακτσαλάν και Λουτράκι Αριδαίας .
Τα σημαντικότερα σημεία είναι η πορεία μέχρι το εκκλησάκι του προφήτη Ηλία στα 2524μ , η έρευνα μας σε ένα εργαστήρι κεραμοποιίας στην Έδεσσα , σε ένα κτήμα εκτροφής γιδιων και η χαλάρωση μας στα λουτρά του Πόζαρ !!

8η,20η, 21η Τούμπας & 6η Αμπελοκήπων
Ξεκινώντας το ταξίδι με για την Πέτρα, σταματήσαμε στις Αλυκές Πιερίας να παρακολουθήσουμε την ρίψη του Σταυρού. Συνεχίζοντας κάναμε στάση στο εγκαταλελειμμένο χωριό της Μόρνας, γνωστό και ως Σκωτεινά. Φτάνοντας στο σπίτι της Πέτρας, ξεκουραστήκαμε και ετοιμαστήκαμε για την πρωινή πορεία. Μετά από μερικές ώρες περπάτημα, φτάσαμε στον προορισμό μας, στην λίμνη της Μπάρας. Αφού επιστρέψαμε από την πορεία, επισκεφτήκαμε ένα τοπικό κτηνοτροφείο με πρόβατα, όπου είδαμε την διαδικασία της γνωστής στρούγκας και κάναμε μια έρευνα για την κτηνοτροφία μαζί με τον ειδικό συνεργάτη μας, τον κτηνοτρόφο κ. Νικο.. Την τελευταία μέρα φτάνοντας στο Λιτόχωρο πήγαμε στο μουσείο Ναυτιλίας αλλά και στον αρχαιολογικό χώρο του Δίον. Τέλος πριν πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής, κάναμε μια στάση στην Ιερά Μονή του Αγίου Διονυσίου.